טוען הופעות

« כל ההופעות

"פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית)" – הופעות מוזיקה בירושלים

29 מאי @ 19:3021:30

אירוע חוזר אירוע חוזר (כל התאריכים)
לרכישת
כרטיסים
לקנות כרטיסים ל"פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית)" – הופעות מוזיקה בירושלים
66₪
"פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית)" – הופעות מוזיקה בירושלים

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית) בירושלים ב2024?

ההופעה פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית) תתקיים בתאריך 29/05/2024 בשעה 19:30:00 במרכז התרבויות ירושלים – אולם הרמוניה, מחיר כניסה התחלתי עומד על 66 ש"ח.
קטגוריה של האירוע: הופעות מוזיקה (עוד מופעים בקטגוריה – הופעות מוזיקה בישראל, הופעות בירושלים)

פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית), כל הפרטים:

"שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית).
בהשתתפות:
רחל למיש (טרומבון) דניאל רייצין (תופים), דניאל שוורצוולד (פסנתר), עופר שניידר (קונטרבס) ואיליה סילצוב (גיטרה).
אירוע "שיחות מפוחית" מבטיח למאזינים ערב מוזיקה אקלקטי בהשתתפות שני אמני על מודרניים של שני סוגי מפוחית שונים מאוד.
הצטרפו לרוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית) כשהם מציגים את אפשרויות ההבעה הייחודיות של בני דודים אלה. בביצוע רפרטואר מקורי ברובו, רוני, ג'ייסון וכמה מוזיקאים אורחים מיוחדים שלהם יצללו עמוק אל פלייליסט מוזיקלי השואב מעולמות המוזיקה היהודית המזרחОאירופית, המוזיקה העותמאנית והג'אז. צפו למקצבים לוהטים, אלתורים מיומנים ולחנים עמוקים.
 

 פסטיבל המפוחית ​​ השלישי בירושלים, שיתקיים בימים 30-29 במאי במרכז התרבות "הרמוניה" בירושלים, יציג שני ערבי מופעים מוזיקליים בהשתתפות כוכבי מפוחית עולים של הבמה הביןОלאומית. בО29 במאי יופיע הווירטואוז רוני איתן, יליד ישראל המתגורר בניו יורק (מוזיקה מזרחОתיכונית, ג'אז). המופע בО30 במאי יוקדש לנשות מפוחית ישראליות צעירות – במפגש ייחודי של תפיסות מוזיקליות יופיעו אריאל ברט (ג'אז), יעל פלדהיים (ג'אז, מוזיקה לטינית) ורותם וולדיגר (מוזיקת​​ כליזמר, מוזיקה ברזילאית). הצטרפו למנחה הפסטיבל ג'ייסון רוזנבלט, מחדש ופורץ הדרך של המפוחית הדיאטונית (ג'אז, בלוז, מוזיקת כליזמר), לאירוע המציג את האקספרסיביות, הגמישות והטווח העצום של הכלי הנפוץ ביותר בעולם בידי אמני על אמיתיים.

 
עדכונים וכרטיסים למופע : הזמנת כרטיסים ל "פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית)"

 

כרטיסים והנחות של "פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית)" בירושלים:

פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית).

תאריך: 29/05/2024
כתובת: מרכז התרבויות ירושלים – אולם הרמוניה (כל האירועים במרכז התרבויות ירושלים – אולם הרמוניה)
ירושלים – רח' כורש 1 (מופעים בירושלים)
שעת התחלה: 19:30:00
מחיר התחלתי: 66 ש"ח
הזמנת כטיסים: הזמנת כרטיסים
כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית). אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים לפסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024 – "שיחות מפוחית" עם רוני איתן (מפוחית כרומטית) וג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית).

 
תמונות מהמופע:

קרדיט לתמונות בקישור

0 0 הצבעות
דירוג האירוע
הירשם
להודיע ​​על
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות

0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבוx