טוען הופעות

« כל ההופעות

"הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" – הופעות מחול ובלט בתל אביב-יפו

18 יוני @ 20:3022:30

אירוע חוזר אירוע חוזר (כל התאריכים)
לרכישת
כרטיסים
לקנות כרטיסים ל"הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" – הופעות מחול ובלט בתל אביב-יפו
165₪
"הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" – הופעות מחול ובלט בתל אביב-יפו

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני בתל אביב-יפו ב2024?

ההופעה הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני תתקיים בתאריך 18/06/2024 בשעה 20:30 במרכז סוזן דלל – אולם סוזן דלל, מחיר כניסה התחלתי עומד על 165 ש"ח.
קטגוריה של האירוע: הופעות מחול ובלט (עוד מופעים בקטגוריה – הופעות מחול ובלט בישראל, הופעות בתל אביב-יפו)
 

כרטיסים והנחות של "הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" בתל אביב-יפו:

המופע בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני.

תאריך: 18/06/2024
כתובת: מרכז סוזן דלל – אולם סוזן דלל (כל האירועים במרכז סוזן דלל – אולם סוזן דלל)
תל אביב-יפו – רח' יחיאלי 5, נווה צדק (מופעים בתל אביב-יפו)
שעת התחלה: 20:30
מחיר התחלתי: 165 ש"ח
הזמנת כטיסים: הזמנת כרטיסים
כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני. אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים להודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני.

 

הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני, פרטים נוספים:

המופע בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני. להטוטי היחלצות נועזים, שבהם השתחרר הודיני מאזיקים, משרשראות ומחבלים, תוך שהוא תלוי במהופך מגובה רב, או נתון בתוך מכל מים עמוקים, הלהיבו רבבות ודחקו אותו להמשיך ולשכלל את מופעיו עוד יותר. מה גרם להודיני לסכן כך את חייו, לשוב ולהציג פעם אחר פעם תסריטי קשירה והתרה; ומהם אותם עבותות שמהם ניסה באמת להשתחרר?
בביצוע ל…
עוד פרטים וכרטיסים למופע: הזמנת כרטיסים ל "הודיני – בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני"


 
תמונות מהמופע:

קרדיט לתמונות בקישור

מקום

מרכז סוזן דלל – אולם סוזן דלל
יחיאלי 5, נווה צדק
תל אביב-יפו, מרכז
+ מפת גוגל