המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16 2024 – כרטיסים ולוח הופעות

קרדיט לתמונה בקישור

לרכישת
כרטיסים
כרטיסים להמערבל - תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות - פסטיבל מנופים 16

מחיר התחלתי 61 ש"ח.

"המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" כל הפרטים: לוח הופעות, כרטיסים והנחות.

אם אתם בקטע של הופעות מוזיקה, אז ההופעה "המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" היא הדבר האמתי בשבילכם.
ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות

קטגוריה של האירוע: הופעות מוזיקה (עוד מופעים בקטגוריה – הופעות מוזיקה בישראל)
פרטים נוספים וכרטיסים להופעה : הזמנת כרטיסים ל "המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16"

No videos found matching your query.

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16 ?

סבב ההופעות של "המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" יתקיים ב13/07/2024 .

ההופעות יתקיימו בעיר אחת: ירושלים.

מחירי כרטיסים והנחות ל"המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16"

מחירים של הכרטיסים ל"המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16":
מחיר התחלתי 61 ש"ח.
המחיר המקסימלי 71 ש"ח.

כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16. אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים להמערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16.

 

לוח הופעות של "המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16":

צפה בתפריט

הופעה Views Navigation

היום