הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני 2024 – כרטיסים ולוח הופעות

קרדיט לתמונה בקישור

לרכישת
כרטיסים
כרטיסים להודיני - הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני

מחיר התחלתי 125 ש"ח.

"הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" כל הפרטים: לוח הופעות, כרטיסים והנחות.

אם אתם חובבי הופעות מחול ובלט, אז ההופעה "הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" זה מה שאתם צריכים.

קטגוריה של האירוע: הופעות מחול ובלט (עוד מופעים בקטגוריה – הופעות מחול ובלט בישראל)
פרטים נוספים וכרטיסים להופעה : הזמנת כרטיסים ל "הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני"

Error 403 The request cannot be completed because you have exceeded your quota. : quotaExceeded

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני ?

סבב ההופעות של "הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני" יתקיים מ04/06/2024 עד 18/06/2024 .

ההופעות יתקיימו ב 2 ערים: ירושלים, תל אביב-יפו.

מחירי כרטיסים והנחות ל"הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני"

מחירים של הכרטיסים ל"הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני":
מחיר התחלתי 125 ש"ח.
המחיר המקסימלי 165 ש"ח.

כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני. אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים להודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני.

המופע בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני.

 

לוח הופעות של "הודיני – הפן האחר בלט בוחן את דמותו של אמן הקסמים והפעלולים אריק וייס, שזכה לתהילה תחת השם הארי הודיני":

צפה בתפריט

הופעה Views Navigation

היום