הצגות בישראל: "פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,"

קרדיט לתמונה בקישור

לרכישת
כרטיסים
כרטיסים לפתיחת פסטיבל “אדם-23

מחיר התחלתי 66 ש"ח.

"פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור," כל הפרטים: לוח הופעות, כרטיסים והנחות.

אם אתם משתגעים על הצגות, אז ההופעה "פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור," היא הדבר האמתי בשבילכם.
פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים 
 בתוכנית: 
ברכה למשתתפי הפסטיבל ולאורחיו 
ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור, 
על-פי זיכרונותיה של נדז'דה מנדלשטם 
 
במאי – אלכסיי קוזנצוב 
כוריאוגרפיה ובימוי תנועתי- אלישר חסאנוב 
עיצוב – נטליה דרוז'קובה 
תלבושות – ויקטוריה בוגדנובה 
 
"… אין ביכולתי לעזוב מבלי שאספר על האדם העליז, אשר חי איתי ולא הניח לי לשקוע בדכדוך, על השירה ועל האנשים, על החיים והמתים. 
אני טוענת: יש לחזור ולדון באותו הדבר, עד שלא יצאו החוצה כל צרה וכל דמעה, ולא יתבהרו הסיבות לאירועי העבר ולאירועי ההווה…" 
 נדז'דה מנדלשטם 
 

קטגוריה של האירוע: הצגות (עוד מופעים בקטגוריה – הצגות בישראל)
פרטים נוספים וכרטיסים להופעה : הזמנת כרטיסים ל "פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,"

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור, בישראל?

סבב ההופעות של "פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור," יתקיים ב27/06/2023 .

ההופעות יתקיימו בעיר אחת: ירושלים.

מחירי כרטיסים והנחות ל"פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,"

מחירים של הכרטיסים ל"פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,":
מחיר התחלתי 66 ש"ח.

כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,. אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים לפתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,.

פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,

 

לוח הופעות של "פתיחת פסטיבל “אדם-23". הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בירושלים – ההצגה "הקשר שנמשך במקרה" של יבגני קולאקוב ואולגה בוז'ור,":

צפה בתפריט

הופעה Views Navigation

היום