טוען הופעות

« כל ההופעות

"המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" – הופעות מוזיקה בירושלים

13 יולי @ 21:0023:00

אירוע חוזר אירוע חוזר (כל התאריכים)
לרכישת
כרטיסים
לקנות כרטיסים ל"המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" – הופעות מוזיקה בירושלים
61₪ – 71₪
"המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" – הופעות מוזיקה בירושלים

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16 בירושלים ב2024?

ההופעה המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16 תתקיים בתאריך 13/07/2024 בשעה 21:00 בסדנאות האמנים – גג, מחיר כניסה התחלתי עומד על 61 ש"ח.
קטגוריה של האירוע: הופעות מוזיקה (עוד מופעים בקטגוריה – הופעות מוזיקה בישראל, הופעות בירושלים)
 

כרטיסים והנחות של "המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16" בירושלים:

ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות

תאריך: 13/07/2024
כתובת: סדנאות האמנים – גג (כל האירועים בסדנאות האמנים – גג)
ירושלים – רח' האומן 26, תלפיות (מופעים בירושלים)
שעת התחלה: 21:00
מחיר התחלתי: 61 ש"ח
הזמנת כטיסים: הזמנת כרטיסים
כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16. אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים להמערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16.

 

המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16, פרטים נוספים:

פתיחת דלתות 20:30 

בהשתתפות: ההרכב Shalosh
אורחים: מאיה בלזיצמן, דניאלה תורג'מן, רבל סאן וטולה בן ארי

בחורף 1874, לאחר פטירתו של הצייר ויקטור הרטמן, הלחין המוזיקאי הרוסי מו סו רג ס קי יצירה בת עשרה חלקים אשר הוקדשה לזכרו של חברו הצייר ונקראה "תמונות בתערוכה". הקטעים שכתב דימו את תחושת המבט בציורים של הנפטר, וביניהם נשזרו קטעי קישור שתיארו את תחושתו של המבקר החולף בין הציורים שבתערוכה.

בעוד למילים יש הכוח להעביר מסר מדויק ונוקב, למוזיקה דווקא יש יכולת להחזיק מסרים …
עוד פרטים וכרטיסים למופע: הזמנת כרטיסים ל "המערבל – תמונות בתערוכה – ציורים מוזיקליים ושאלות פתוחות על מחשבות שאינן מוגדרות – פסטיבל מנופים 16"


 
תמונות מהמופע:

קרדיט לתמונות בקישור