טוען הופעות

« כל ההופעות

"אופרה – שיקוי אהבה" – אופרה בתל אביב-יפו

8 נובמבר @ 13:0015:00

אירוע חוזר אירוע חוזר (כל התאריכים)
לרכישת
כרטיסים
לקנות כרטיסים ל"אופרה – שיקוי אהבה" – אופרה בתל אביב-יפו
150₪ – 210₪
"אופרה – שיקוי אהבה" – אופרה בתל אביב-יפו

מתי ואיפה מתקיימת ההופעה אופרה – שיקוי אהבה בתל אביב-יפו ב2024?

ההופעה אופרה – שיקוי אהבה תתקיים בתאריך 08/11/2024 בשעה 13:00 בהמשכן לאמנויות הבמה תל אביב, מחיר כניסה התחלתי עומד על 150 ש"ח.
קטגוריה של האירוע: אופרה (עוד מופעים בקטגוריה – אופרה בישראל, הופעות בתל אביב-יפו)
 

כרטיסים והנחות של "אופרה – שיקוי אהבה" בתל אביב-יפו:

נמורינו מאוהב באדינה. אדינה לא מסתכלת לכיוונו של נמורינו. בתוך שדה חמניות משגע שיפרח על במת האופרה, שניהם ילמדו שיעור קסום על אהבה.

תאריך: 08/11/2024
כתובת: המשכן לאמנויות הבמה תל אביב (כל האירועים בהמשכן לאמנויות הבמה תל אביב)
תל אביב-יפו – שד' שאול המלך 19 (מופעים בתל אביב-יפו)
שעת התחלה: 13:00
מחיר התחלתי: 150 ש"ח
הזמנת כטיסים: הזמנת כרטיסים
כרגע, אנו לא מוצאים הנחות למופע אופרה – שיקוי אהבה. אנו נעדכן עם זה ישתנה.
הזמנת כרטיסים לאופרה – שיקוי אהבה.

 

אופרה – שיקוי אהבה, פרטים נוספים:

השירה באיטלקית – כתוביות תרגום מוקרנות בעברית ובאנגלית

מערכה ראשונה
תמונה ראשונה
בשדה נחה קבוצת איכרים ומעט רחוק יותר, תחת עץ, יושבת אדינה – בחורה עשירה וקפריזית – שכדרכה קוראת בספר. נמורינו, אחד האיכרים, בחור ביישן ופשוט, מתבונן בה בערגה ושואל את עצמו כיצד יוכל לגרום לה להתאהב בו, שהרי היא עשירה וחכמה בעוד הוא נחשב ללא יוצלח. לפתע פורצת אדינה בצחוק ומספרת לכל הכפריים את האגדה על שיקוי האהבה הפלאי, אשר עזר לטריסטן לכבוש את לבה של איזולדה. מרש צבאי מבשר על בואה של כיתת חיילים, כשבראשה עומד בלקורה, סמל מלא גאווה וביטחון עצמי בגבריותו, ומיד הוא מציע חגיגית לאדינה להתחתן איתו. נמורינו ההמום והמוכה מהמתחרה הלא צפוי, נאלץ להתוודות בפני אדינה על אהבתו כלפיה אך זו דוחה אותו בהסבירה שבאופייה היא אינה מסוגלת להשיב אהבה.
תמונה שנייה
הכפר כולו אחוז התרגשות עם בואו של ד"ר דולקמרה המוכר שיקויים שונים המציג תרופה המרפאת כל בעיה. לבקשתו של נמורינו מכין לו הדוקטור שיקוי אהבה, כשהוא מציין כי השיקוי, שנמורינו אינו יודע שהוא בסך הכל יין בורדו, פועל רק אחרי 24 שעות (פרק זמן ארוך דיו עבור דולקמרה להסתלק מהכפר). אחרי שנמורינו שותה את השיקוי הוא נעשה עליז ומאמין, בתמימותו, שמחר תבוא הגאולה ואדינה תשיב לו אהבה. אדינה מופתעת מן השינוי המהיר שחל בנמורינו, ומתוך רצון להתגרות בו מסכימה להתחתן עם בלקורה בעוד שישה ימים. נמורינו, המשוכנע כי למחרת, כאשר השיקוי יתחיל לפעול, תאהב אותו אדינה לעד, נותר בטוח בעצמו ובעתידו המשותף עמה. בלקורה מקבל באופן מפתיע פקודה לעזוב את הכפר ואדינה מחליטה להינשא לו בו במקום. ההתגרות הפכה להרפתקה מסוכנת. ייאושו של נמורינו אינו יודע גבול כשבנוסף על כך כל אנשי הכפר לועגים לו ו…
עוד פרטים וכרטיסים למופע: הזמנת כרטיסים ל "אופרה – שיקוי אהבה"


 
תמונות מהמופע:
"אופרה – שיקוי אהבה" – אופרה בתל אביב-יפו

קרדיט לתמונות בקישור