שלום חנוך הופעות 2024

  1. הופעות
  2. משתתפים
  3. שלום חנוך הופעות 2024

שלום חנוך הופעות 2024

חדשות, עדכונים וקריירה של שלום חנוך

לוח הופעות של שלום חנוך

שָׁלוֹם חֲנוֹךְ (נולד ב-1 בספטמבר 1946, ה' באלול ה'תש"ו) הוא זמר-יוצר, פזמונאי, משורר, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי, הנחשב לאחד מראשוני היוצרים ברוק הישראלי. יצירתו, הן במסגרת שיתופי פעולה עם אמנים אחרים בתחילת דרכו והן לאחר מכן כמוזיקאי עצמאי, השפיעה רבות על המוזיקה הפופולרית בישראל. במיוחד מוכר שיתוף הפעולה שלו עם אריק איינשטיין, שהניב את אלבומי הרוק הישראליים הראשונים. חתן פרס אמ"י למפעל חיים (2022).

עבודתו המוזיקלית של חנוך זכתה לאורך השנים להערכה רבה מצד קהל המאזינים ומצד המבקרים. הוא נחשב לאחד מגדולי היוצרים בישראל, מהווה השראה למוזיקאים ואף זכה לאלבומי מחווה מצד אמנים שונים בישראל.



שלום חנוך-מיטב השירים היפים חלק 1(מתוך 3)-כל שירי שלום חנוך היפים באוסף אחד להאזנה ברצף

זהו אוסף שירים של שלום חנוך מכל התקופות בביצוע שלו. האוסף נערך בששלושה חלקים זהו חלק ראשון. מקווה שתאהבו 🙂 ניתן לדלג בין השירים ע"י ...

שלום חנוך - ככה וככה

שלום חנוך בהופעה - הזמינו כרטיסים עכשיו https://tourlink.to/SHALOMLIVE​ להאזנה לאלבום "בגילגול הזה" ...

שלום חנוך - מחכים למשיח

שלום חנוך בהופעה - הזמינו כרטיסים עכשיו https://tourlink.to/SHALOMLIVE לעדכונים הצטרפו לעמוד הרשמי של שלום חנוך בפייסבוק ...

הופעות שבהם משתתפים
היום

"נפגשים על הדשא – מופע מחווה לאריק איינשטיין, שלום חנוך ומאיר אריאל" – הופעות מוזיקה בתל אביב-יפו

מועדון בר גיורא תל אביב רחוב אבן גבירול 30 (מתחם צוותא בלונדון מיניסטור) קומה מינוס 1, תל אביב-יפו, מרכז

ההופעה נפגשים על הדשא - מופע מחווה לאריק איינשטיין, שלום חנוך ומאיר אריאל תתקיים בתאריך 31/05/2024 בשעה 21:00 במועדון בר גיורא תל אביב, מחיר כניסה התחלתי עומד על 105 ש"ח.

105₪