מאור כהן הופעות 2024

  1. הופעות
  2. משתתפים
  3. מאור כהן הופעות 2024

מאור כהן הופעות 2024

חדשות, עדכונים וקריירה של מאור כהן

לוח הופעות של מאור כהן

מאור כהן (נולד ב-1 במאי 1974) הוא זמר-יוצר, מלחין, מוזיקאי, שחקן וקומיקאי ישראלי. בתחילת שנות ה-90 הנהיג את להקת הרוק המשפיעה זקני צפת, ומאז התפרקותה היה סולן במספר הרכבים מוזיקליים, רובם במשותף עם חבריו לשעבר בלהקה. בנוסף, שיחק בסדרת הטלוויזיה "מסודרים" ובתוכניות "ארץ נהדרת", "האחיין שלי בנץ" ו"הפרלמנט", שעל כתיבתה אף זכה בפרס האקדמיה לטלוויזיה. מאז 2011 מוכר גם כפרזנטור של דומינו'ס פיצה בישראל.

בתחילת דרכו המוזיקלית זכה בתקשורת לכינוי "ילד הפלא של הרוק הישראלי" על רקע הופעותיה החיות הכריזמטיות של להקת זקני צפת במסגרת סצנת הרוק האלטרנטיבי התל אביבית של אז. חלק מהפרויקטים בהשתתפותו של כהן כוללים מוטיבים הומוריסטיים או "שטותניקיים" ברוח הופעותיה של זקני צפת, כמו שיר שכולל רק מילה אחת ("ריקי" של זקני צפת), שירים שמושרים בקול ילדותי (צמד ראות) או נשי ("בחור חשדן" של הבליינים), מעברים קיצוניים בין סגנונות מוזיקליים במסגרת אלבום אחד (זקני צפת, הבליינים, צמד ראות), וחיקויים של זמרים ישראלים מוכרים ("שוביניסט" ו"השד" של הבליינים).

כאמן יחיד הוציא כהן ארבעה אלבומי סולו מוערכים, מיני-אלבום ואלבום אוסף כפול והוא מרבה להופיע לצידו של פיטר רוט, במקביל להופעות היחיד שלו. להיטיו כאמן סולו כוללים את "הכי יפה בעולם", גרסת הכיסוי לשירה של אילנית "שיר של יום חולין", "את עוד תראי", "מה ידוע על היום הזה" ו"לילה עיר".



מאור כהן - לילה עיר

מתוך "דיסקגרפי", נענע דיסק (2008). להורדה - http://maorcohen.bandcamp.com מאור כהן בפייסבוק - http://on.fb.me/MaorCohenFB מילים, ...

מאור כהן - הכי יפה בעולם

מתוך "טוב לנו יחד", נענע דיסק (1999). להורדה - http://maorcohen.bandcamp.com מאור כהן בפייסבוק - http://on.fb.me/MaorCohenFB מילים ...

הופעות שבהם משתתפים
היום

"בלוז אנד בוז עושים בוב דילן" – הופעות מוזיקה בתל אביב-יפו

מועדון שבלול קרליבך 23, תל אביב-יפו, מרכז, Israel

ההופעה בלוז אנד בוז עושים בוב דילן תתקיים בתאריך 11/07/2024 בשעה 20:30 במועדון שבלול, מחיר כניסה התחלתי עומד על 106 ש"ח.

106₪